Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er ook een niet-online winkel waar ik "The Stick" kan kopen?

Ik heb enorm strakke kuitspieren en een (hardloop)blessure die daarmee samenhangt. Ik heb gelezen dat "The Stick" heel geschikt is om de spieren te behandelen, maar heb geen idee welke uitvoering het beste is voor mij. Daarom zou ik ze graag eens in het echt willen zien/proberen, voor ik er een koop.

Het liefst in het midden of oosten van het land!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
693
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een paar jaar geleden werd het verkocht bij runnersworld maar ik kan het nu niet vinden: bel ze anders even: http://www.runnersworld.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip, maar helaas... bij Runner's world weten ze van niks.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op de website van thestick.eu staat: "Ik merk ook, dat steeds meer masseurs en ook fysiotherapeuten The Stick als behandelinstrument gebruiken.
En dat voor alle takken van sport.

Ik kan mij prima voorstellen dat je The Stick wilt zien, aanraken en nog belangrijker, wilt voelen en ervaren. Even vooraf bellen voor een afspraak: 06-22432441. "

Daarbij staat de plaatsnaam Schoorl. Maar misschien weten zij een adres dichter bij e in de buur wanneer je dat ter ver vindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding