Is er ook een niet-online winkel waar ik "The Stick" kan kopen?

Ik heb enorm strakke kuitspieren en een (hardloop)blessure die daarmee samenhangt. Ik heb gelezen dat "The Stick" heel geschikt is om de spieren te behandelen, maar heb geen idee welke uitvoering het beste is voor mij. Daarom zou ik ze graag eens in het echt willen zien/proberen, voor ik er een koop.

Het liefst in het midden of oosten van het land!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een paar jaar geleden werd het verkocht bij runnersworld maar ik kan het nu niet vinden: bel ze anders even: http://www.runnersworld.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip, maar helaas... bij Runner's world weten ze van niks.

Het beste antwoord

Op de website van thestick.eu staat: "Ik merk ook, dat steeds meer masseurs en ook fysiotherapeuten The Stick als behandelinstrument gebruiken.
En dat voor alle takken van sport.

Ik kan mij prima voorstellen dat je The Stick wilt zien, aanraken en nog belangrijker, wilt voelen en ervaren. Even vooraf bellen voor een afspraak: 06-22432441. "

Daarbij staat de plaatsnaam Schoorl. Maar misschien weten zij een adres dichter bij e in de buur wanneer je dat ter ver vindt.