Wie heeft een goed trainings schema voor mij?

Ik wil gaan trainen met gewichten. Ik weeg 50 kilo en ben 158. Ik wil niet afvallen alleen steviger worden. Ook met shakes en dergelijke. Wie kan mij helpen met advies trainen plus welke shakes. Lees van alles over creatine eiwit shakes enz snap er alleen niets van. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Je kan misschien kijken om naar een fitness centrum te gaan, waar er ook begeleiders aanwezig zijn, dan kan je daar raad aan vragen en heb je ook minder risico om iets verkeerd te doen.