Wat zijn de onderhoudskosten van een kart? (4takt 200/400CC) ?

Ik ga vaak naar de kartbaan, maar moet elke keer opnieuw betalen, Nu ben ik van plan zelf een kart te kopen, maar wat zijn precies de onderhouds kosten van een eigen kart ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
1.9K

Antwoorden (2)

- Stoeltje herstellen
www.kartgrid.be/v4.1/karts/algemeen/stoeltjeherstellen.htm

- Onderhoud voor de winter
www.kartgrid.be/v4.1/karts/algemeen/voordewinter.htm

- Onderhoud na de winter
www.kartgrid.be/v4.1/karts/algemeen/nadewinter.htm

- Motorschade voorkomen
www.kartgrid.be/v4.1/karts/algemeen/motorschade.htm

- Het chassis afstellen
www.kartgrid.be/v4.1/karts/algemeen/chassisafstellen.htm

- Chassis poederlakken
www.kartgrid.be/v4.1/karts/algemeen/chassispoederlakken.htm

- Uitlaat spuiten
www.kartgrid.be/v4.1/karts/algemeen/uitlaatspuiten.htm

- CIF-FIA 2003-2009 luchtfilters
www.kartgrid.be/v4.1/karts/algemeen/luchtfilter.htm

- Wat is een 0-ring ketting?
www.kartgrid.be/v4.1/karts/algemeen/oketting.htm

- Radiatorschuif, maak er zelf een
www.kartgrid.be/v4.1/karts/algemeen/radiatorschuif.htm

- Carburator: werking en tips
www.kartgrid.be/v4.1/karts/algemeen/werkingcarburator.htm
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel voor je links.. zitten erg goede tips tussen.. maar vroeg me af wat de bedragen zijn per jaar of per 50 draaiuren,
Waarschijnlijk kost het je dan nog steeds geld om op de baan te mogen rijden. Maar de onderhoudskosten kunnen heel erg verschillen, want als er iets kapot gaat kost dit eenmaal geld. Verder kun je denken aan olie verversen om de zoveel uur rijden, zuigers vervangen, bougie vervangen en kleppen afstellen. Het bedrag kan op 100 euro uitkomen als er niks kapot gaat, en kan natuurlijk oplopen.