Waar kan ik carbon-flights kopen in Almere?

Wil ze snel kopen.Via webshops duurt het te lang.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik heb het over dartsonderdelen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Ik heb ze niet gebeld of ze het spul in voorraad hebben maar probeer het eens bij de dartshop Almere:

http://almere.allewinkels.net/winkels/dartshop-almere-professional-darts-almere.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Deze dartshop verkoopt dit niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan denk ik dat je het gewoon online moet kopen, als een dartwinkel het nog niet eens hebt zul je het niet elders in Almere vinden. Een beetje onlinezaak verstuurt dat toch snel?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is juist het probleem.Tot nu toe heb ik ze alleen op buitenlandse sites kunnen vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bel gewoon ELKE dartwinkel die je kunt googelen op en vraag of zij het sneller kunnen bestellen/leveren. Dat is misschien ook een veiligere oplossing voor jou.