Rugzak met waterslang en waterfles voor backpacken, welke zijn dit?

Ik heb tijdens een vorige reis iemand gezien die een rugzak heeft à 20 /25 liter waar een slangetje uitkwam en een fles inzat die je met water vult. Ontzettend handig omdat je dan je fles water niet uit je zak hoeft te halen. Weet iemand welke rugzakken dit zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
20 / 25 liter?! Bedoel je 2 of 2,5 liter of serieus 20 liter?

Antwoorden (3)

Je hebt er natuurlijk meer van, maar op deze pagina staan allemaal verschillende dingen waaronder een rugzak: http://www.reizendoejezo.nu/2437_hydrorugzak.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Meestal word dat een camelbag bedoeld.

Ik heb hieronder een betrouwbare site vermeld

Niet alleen voor fietsen bedoeld hoor.

En in de deuter rugzakken zit ook een h2o vak. Dan hoef je alleen los de zak te bestellen met slang
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat zijn de zogenaamde camelback's.
Geen goedkope rugzakken, maar wel ideaal in gebruik.

Een review van één van de nieuwste (en lichtste) modellen vind je hier op de site van cyling.be:

http://sport.be.msn.com/cycling/nl/nieuws/article.html?Article_ID=550912