Met welke oefening train je alle spieren van je lichaam? (Fitness)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.8K
Ritsuka
12 jaar geleden
Zorg wel dat je oefeningen afwisselt. Als je telkens dezelfde doet, raakt je lichaam er aan gewend en werkt het niet meer.
Cryofiel
12 jaar geleden
In een fitnesszaaltje zou ik voor de roeimachine gaan. Maar zelfs die pakt niet *alle* spieren mee.

Antwoorden (6)

Of er één oefening bestaat waarmee je echt alle spieren traint, betwijfel ik, maar op de crosstrainer kom je aardig in de buurt. Ook de lopende band (met enige helling) is erg fijn. Of gewoon baantjes trekken in het zwembad, daar 'pak' je heel veel spieren mee. Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwemmen is een activiteit waarbij je een bijzonder breed scala aan spieren traint. Benen, armen, schouders, borst, en vast nog meer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwemmen schijnt het beste te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van touwtje springen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oefening the mountainklimber.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DIe ene oefening bestaat inderdaan niet. Ik ben Personal Trainer en heb een gratis workout programma gemaakt, wat je zo op mijn site kunt vinden. Het is in ieder geval voor 6 weken en je krijgt er een heel mooi lichaam van. Kijk even op de onderstaande website en klik op het Easyfit logo. De meeste oefeningen trainen meerdere spiergroepen tegelijk. Wel rustig beginnen natuurlijk.

Succes ermee