Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welke oefening train je alle spieren van je lichaam? (Fitness)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.8K
Ritsuka
12 jaar geleden
Zorg wel dat je oefeningen afwisselt. Als je telkens dezelfde doet, raakt je lichaam er aan gewend en werkt het niet meer.
Cryofiel
12 jaar geleden
In een fitnesszaaltje zou ik voor de roeimachine gaan. Maar zelfs die pakt niet *alle* spieren mee.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Of er één oefening bestaat waarmee je echt alle spieren traint, betwijfel ik, maar op de crosstrainer kom je aardig in de buurt. Ook de lopende band (met enige helling) is erg fijn. Of gewoon baantjes trekken in het zwembad, daar 'pak' je heel veel spieren mee. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwemmen is een activiteit waarbij je een bijzonder breed scala aan spieren traint. Benen, armen, schouders, borst, en vast nog meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwemmen schijnt het beste te zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat dacht je van touwtje springen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oefening the mountainklimber.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DIe ene oefening bestaat inderdaan niet. Ik ben Personal Trainer en heb een gratis workout programma gemaakt, wat je zo op mijn site kunt vinden. Het is in ieder geval voor 6 weken en je krijgt er een heel mooi lichaam van. Kijk even op de onderstaande website en klik op het Easyfit logo. De meeste oefeningen trainen meerdere spiergroepen tegelijk. Wel rustig beginnen natuurlijk.

Succes ermee
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding