waar kan ik in de buurt van hasselt,genk of diepenbeek gaan boksen?

Ik zou graag willen gaan boksen ergens in de buurt van hasselt,diepenbeek of genk.

Het mag niet te duur zijn en mag niet te laat in de avond zijn omdat ik met de bus rij.

Aub antwoord snel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
3.3K

Antwoorden (1)

De boksclub van Genk is Genk The Boxing Company.

Hasselt heeft een boksclub met de naam Vay-Nach.

Diepenbeek kent geen boksclub.

Bij de genoemde boksclubs kan men bijna dagelijks boksen. Voor uitgebreide informatie over het boksen in Belgie kan je kijken op de onderstaande website. Daar vind je ook de websites van de genoemde boksclubs om je verder te informeren en eventueel op te geven als boksbeoefenaar.