Waar kan je goede kwaliteit skeelers/skates kopen?

Ik kan al goed skeeleren alleen mijn oude skeelers raken een beetje versleten en ik wil graag nieuwe.
Liever geen skeelers van de blokker oid, maar wel van een goede winkel (bij ons is de intersport failliet en bever sport heeft geen skeelers).

Ik woon in Almere (dus het moet wel in omgeving Almere, Lelystad, Utrecht ed. zitten).

Toegevoegd na 1 minuut:
Het liefst ook dat je kan passen of ze lekker zitten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

bij Top shelf, deze vind je oa in Utrecht, je mag er alles passen en veel zelfs uitproberen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel voor de tip :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
graag gedaan :)