Hoe duur is een sigarettenschieter?

Ik wil graag een sigarettenschieter gaan aanschaffen. Gewoon zo eentje die filterhulzen d'r doorheen kan halen. Bij welke shop kan ik zo'n ding halen, en hoe duur/goedkoop is zo'n ding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Antwoorden (2)

Je hebt ze bij de sigarenwinkel (Primera enzo, of tabaksspeciaalzaken) voor pakweg twee euro tot ver over de dertig. Die laatste is dan wel of automatisch, of maakt meerdere sigaretten tegelijk. De gewone hulzenstoppers zijn gemiddeld rond de 5-10 euro. En ook die van twee euro doen het doorgaans prima, hoor.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Je hebt ze zelfs over de 100 zie ik ; maar het blijft grotendeels handwerk, dus dat lijkt me een beetje overdreven).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is vrij goedkoop zo'n klik apparaat het koste 6 euro toen ik hem kocht. Dat was er een van mascotte, filters zijn +- 1,50 en voor de shaq kun je beter zo'n pot halen, dit is wat fijner en klikt makkelijker dan bijvoorbeeld zware shaq.