Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe duur is een sigarettenschieter?

Ik wil graag een sigarettenschieter gaan aanschaffen. Gewoon zo eentje die filterhulzen d'r doorheen kan halen. Bij welke shop kan ik zo'n ding halen, en hoe duur/goedkoop is zo'n ding?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Je hebt ze bij de sigarenwinkel (Primera enzo, of tabaksspeciaalzaken) voor pakweg twee euro tot ver over de dertig. Die laatste is dan wel of automatisch, of maakt meerdere sigaretten tegelijk. De gewone hulzenstoppers zijn gemiddeld rond de 5-10 euro. En ook die van twee euro doen het doorgaans prima, hoor.

Toegevoegd na 1 minuut:
(Je hebt ze zelfs over de 100 zie ik ; maar het blijft grotendeels handwerk, dus dat lijkt me een beetje overdreven).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is vrij goedkoop zo'n klik apparaat het koste 6 euro toen ik hem kocht. Dat was er een van mascotte, filters zijn +- 1,50 en voor de shaq kun je beter zo'n pot halen, dit is wat fijner en klikt makkelijker dan bijvoorbeeld zware shaq.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding