Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

kan iemand van circa 1,85m een beetje redelijk rijden op een orion dirtbike 50cc 10''banden??.

ik wil graag een kleine crossmotor aanschaffen. En wil nu graag weten of ik 70kilo 1,85m lang een beetje goed kan zitten op een orion(kxd) 50cc 10'' banden. het hoeft niet heel groot te zijn ik wil alleen niet dat het stuur tussen mijn benen zit geklemd.

bij voorbaat dank voor de reacties

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
618

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

De zithoogte van dit fietsje is slechts 55 cm. De voetsteunen zitten weliswaar ver naar achter en je zal dan ook niet zo gauw met je benen het stuur raken maar je knieën moeten wel een scherpe hoek maken. Je zult dan weinig grip met je voeten hebben en dit lijkt me nu juist essentieel voor je evenwicht in moeilijke situaties.
Kortom het lijkt me geen succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou het niet doen. Zelf ben ik 1,86 m. en heb aantal keer op minicrosser gereden maar je hebt weinig grip, zit oncomfortabel en bent zeer onstabiel. Zoiets is leuk voor kind van 12 maar zou zelf grotere maat zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in elk geval bedankt voor het advies. maar mischien is er iemand die zo,n motortje heeft die zo vriendelijk wil zijn een foto te sturen waarop iemand van gemiddeld volwassen formaat erop zit. zou erg fijn zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding