Wat is een goede volleybaltraining voor de bovenhandse techniek?

Ik moet voor school een volleybaltraining geven van een ongeveer drie kwartier/half uur. Dus wat is een goede training? En warming up?
Ik heb totaal geen ervaring met volleyballessen dus ik hoop dat iemand me kan helpen!
Alvast bedankt!
Niels

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De bedoeling van huiswerk is niet dat je andere mensen ervoor aan het werk zet. Google eens volleybaltraining of zo. En bedenk eens hoe je gymleraar de gymles in elkaar zet als jullie gaan volleyballen.

Antwoorden (1)

Misschien dat er een rijtje van bijvoorbeeld 5 mensen aan de ene kant van het net staat, en de andere kant ook vijf mensen. Nu moet er over gespeeld worden, en als je net bovenhands hebt gespeeld sluit je achter aan het rijtje aan. (Het rijtje aan de andere kant van het net)

Wat ook leuk is, ( dit is niet alleen voor bovenhands)
om rond te tafel te doen, maar dan in een volleybal manier. Hier heb ik zelf erg veel plezier in!!