Hoe moet ik trainen zonder dat het opvalt?

Ik (13) wil graag wat gespierder (sixpack XD) worden zonder dat het teveel opvalt dat ik train. Hoe kan ik dat doen? Ik weet dat gaan trainen als je jong bent niet goed voor je is maar ik heb ongeveer het lichaam van iemand van 15. Dus... heeft iemand een site ofzo?

Toegevoegd na 34 seconden:
Oja ook rennen en conditie enzo!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Ritsuka
12 jaar geleden
wat heeft het voor nut als het niet opvalt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag het resultaat van je trainingen niet opvallen of wil je niet dat men je ziet trainen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat men me niet ziet trainen. Ik kan ook na schooltijd gaan fitnessen in de gymzaal...?
Ritsuka
12 jaar geleden
Je kunt toch thuistrainen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan. Maar op school hebben ze van die fitnessapparaten!

Het beste antwoord

Als niemand je mag zien trainen, dan kun je dat natuurlijk het beste thuis doen.
En rennen 's avond in het donker buiten. Maar dat vinden je ouders misschien niet goed.:)

Hieronder vind je 2 sites met oefeningen en tips.
Maar: rustig aan he? je bent (toch0 pas 13!

http://www.lekker-in-je-vel.nl/artikelen/sixpack_buikspieren_strakker_trainen.html

http://www.giantpt.com/training/buikspiertraining/train-je-buik-tot-een-sixpack.html

Toegevoegd na 1 minuut:
En voor als je begint met rennen: hier een goed schema.

http://users.telenet.be/recreazw/jogschema5km.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

voor conditie kan je buiten hardlopen (doe ik ook en ik ben ook 13) en je kan elke dag voor dat je naar bed gaat of als je opstaat een paar push-ups doen en sit ups
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ver moet lopen dan ga je lekker trimmen. Als je de lift moet nemen dan ga je lekker de trap nemen.
Als je met het openbaar vervoer moet gaan dan neem je de fiets.
Ga je thuis lekker om de dag opdrukken en om de dag lekker je buik oefeningen doen.
Dan komt het vast goed.