Ik wil lachgas. Waar koop ik goedkoop zo'n slagroombus waarmee dat kan?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja lijkt mij ook wel een keer leuk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is drugs. Is niet goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan wel van die speciale (puure) zuurstof patronen kopen, bij de blokker of gamma, en als je dat inhaleert , space je em ook eventjes kneiterhard
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Roken en alcohol zijn ook niet goed.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let er wel mee op: nooit direct uit gastank, gaspatroon of spuit gebruiken i.v.m. bevriezing van longen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lachgas is, net als pepperspray, niet legaal verkrijgbaar.

Antwoorden (3)

je zou het in een kringloop winkel kunnen proberen of anders in een winkel zoals de blokker of de marskramer die hebben vaak een redelijke keuken afdeling
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Makro heeft ze zeker weten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helium wordt ook wel gebruikt als lachgas, dus je kan gewoon een bus helium kopen bij een feestwinkel en tadaa, daar is je lachgas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is gewoon niet waar. Heb je ooit lachgas gebruikt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja