Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zijn er succesvolle sporters die een operatieve doping hebben ondergaan? (zie uitleg)

Ik zag net dat er een man (the blade runner) met geamputeerde benen toch nu met hulpmiddelen met de niet gehandicapten mee mag doen. Wat ik me afvraag, of er ook gevallen bekend zijn die willens en wetens hun lichaam operatief hebben laten oppimpen om beter in hun sport mee te worden. In theorie zouden zwemmers vliezen tussen hun vingers kunnen laten zetten, en zou beenverlenging voor bijvoorbeeld hoogspringers mogelijk zijn. Bestaan er extreme voorbeelden? En mag dit?

Toegevoegd na 6 dagen:
Nou voorbeelden heb ik niet echt gekregen, zal helaas niet veel over bekend zijn. Dan maar de grote vraag. Mag het ?

12 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Operatief heb ik nog nooit gehoord of gezien maar doping gebruikers bijvoorbeeld .En je ziet wel eens mensen kuitimplantaten of biceps implantaten laten zetten omdat zij dat mooi vinden, maar aan een mens sleutelen alsof het een auto is werkt niet. Zou ook niet eerlijk zijn als jij zwemvliezen had en je tegenstander niet . Heh heh
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frimu2
12 jaar geleden
Nee het is ook niet eerlijk dat er lange basketballers bestaan!!
Frimu2
12 jaar geleden
Enige antwoord, dus het beste !!!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding