Zijn er succesvolle sporters die een operatieve doping hebben ondergaan? (zie uitleg)

Ik zag net dat er een man (the blade runner) met geamputeerde benen toch nu met hulpmiddelen met de niet gehandicapten mee mag doen. Wat ik me afvraag, of er ook gevallen bekend zijn die willens en wetens hun lichaam operatief hebben laten oppimpen om beter in hun sport mee te worden. In theorie zouden zwemmers vliezen tussen hun vingers kunnen laten zetten, en zou beenverlenging voor bijvoorbeeld hoogspringers mogelijk zijn. Bestaan er extreme voorbeelden? En mag dit?

Toegevoegd na 6 dagen:
Nou voorbeelden heb ik niet echt gekregen, zal helaas niet veel over bekend zijn. Dan maar de grote vraag. Mag het ?

12 jaar geleden
in: Sport
1.1K

Het beste antwoord

Operatief heb ik nog nooit gehoord of gezien maar doping gebruikers bijvoorbeeld .En je ziet wel eens mensen kuitimplantaten of biceps implantaten laten zetten omdat zij dat mooi vinden, maar aan een mens sleutelen alsof het een auto is werkt niet. Zou ook niet eerlijk zijn als jij zwemvliezen had en je tegenstander niet . Heh heh
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Frimu2
12 jaar geleden
Nee het is ook niet eerlijk dat er lange basketballers bestaan!!
Frimu2
12 jaar geleden
Enige antwoord, dus het beste !!!