Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Weet iemand hoe je workouts al zittend kan doen?

Ik sport normaal veel, maar nooit echt zittend. Nu heb ik mijn voet in het gips en mis het sporten ontzettend. Weet iemand een paar leuke workouts om al zittend te doen? Ik kan niet staan. En de voet ook niet aanspannen. Het liefst ook vetverbrandende oefeningen...Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Buikspieroefeningen kun je zittend doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je armspieren kan je trainen door met gewichtjes te heffen. Daar hoef je niet voor te staan.

Toegevoegd na 40 seconden:
en buikspieroefeningen ook trouwens/ oefeningen voor je rug
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja inderdaad,....van die gewichtjes!! Dat is een goeie tip!
met gewichtjes kun je zitten of liggend veel oefeningen doen, voor je armen (biceps en triceps) maar ook voor je rug/nek/schouders : bijv. laat je armen hangen en met gewichtjes in je hand haal je je schouders op 'shruggen' verder als je op je rug ligt de gewichtjes voor je uit duwen en weer terug.. eindeloze mogelijkheden!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mischien kan handig tips van deze site van dan halen Hopelijk kan hier wat mee in ieder geval s6 er mee wees wel voorzichtig altijd langs en rustige beginnen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding