Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom hoor je zo weinig van Usain Bolt?

Ik kijk vaak hardloopwedstrijden maar ik zie Bolt nooit. Ik heb hem eigenlijk na de olympische spelen niet meer gezien. Waarom loopt hij niet veel wedstrijden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
805

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Na de Spelen van 2008
Bolt bracht op 16 augustus 2009 het nieuwe wereldrecord op de 100 m sprint op 9,58. Hij leverde deze prestatie tijdens de wereldkampioenschappen atletiek 2009 in Berlijn en verbeterde zo zijn eigen wereldrecord met elfhonderdste seconde. Op hetzelfde toernooi verbrak Bolt ook een ander wereldrecord. Op 20 augustus 2009 op de 200 m liep hij een tijd van 19,19, opnieuw elfhonderdste van een seconde sneller dan zijn vorige wereldrecord.
Privéleven

Momenteel studeert Usain Bolt aan de University of Technology in Jamaica.

dat is een mogelijke verklaring voor het feit dat je hem de laatste tijd iets minder in beeld ziet.
ander verklaring is dat hij het gewoon iets rustiger aan doet zodat hij straks opnieuw kan vlammen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Bolt heeft vanwege enkele blessures dit jaar een trainingsachterstand opgelopen. Hij maakt vanaf eind volgende maand zijn opwachting op de WK in Zuid-Korea."

http://www.nusport.nl/atletiek/2571448/bolt-verwacht-geen-verbetering-wereldrecord.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding