Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Duidt een paars gezicht op een slechte conditie?

Als ik intensief ga sporten wordt mijn gezicht altijd paars met rond mijn wangen en mond wat witte vlakken. Heeft dit met een slechte conditie te maken of is dat gewoon een reactie op het intensief bezig zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
5.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het kan allebij maar ik denk dat je meer suikers binnen moet hebben voor het sporten cola ofzo geen zero of light want een wit lichaam is een gevolg van een lage suikerspiegel of terwijl lage bloed druk en het kan gevaarlijk worden!!!! Dus wees voorzichtig!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Waarom plaats je bij elk antwoord zo'n plaatje erbij? Op de site is dit niet eens te zien en het heeft niks met het antwoord te maken.
Cryofiel
12 jaar geleden
Plaatje? Wat voor plaatje? Ik zie alleen maar twee vreemde blokjes aan het einde van het antwoord staan, met daarin heel pietepeuterig klein iets dat waarschijnlijk een hexadecimale code is.
Kimath
12 jaar geleden
Ik keek zonet via de iPod Touch, en dan zie je in plaats van dat blokje een plaatje. Een vliegtuig en een bloemetje was het volgens mij.
Nu op de pc zie ik ook alleen een vaag blokje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is op de iPhone een soort smiley, en wordt op een computer een blokje met lettertjes erin.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is op de ipod toch echt een raket en een vliegtuig. Ik weet niet hoe jij aan die smiley komt.
Kimath
12 jaar geleden
wij kunnen het niet zien op de pc, dus voor ons is het gokken wat het voor moet stellen.
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik zie heel goed wat het voorstelt: twee kleine vierkantjes, met in elk vierkantje vier pietepeuterige letters/cijfers. Dat is misschien niet de boodschap die antwoordgever *wilde* overbrengen, het is echter wel de boodschap die antwoordgever overbrengt.
Een paars gezicht komt door zuurstofgebrek, erge hoofdpijn en een gestagneerde bloedsomloop.

Toegevoegd na 1 minuut:
(heftige pijnen in plaats van erge hoofdpijn) komt waarschijnlijk door trainen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding