Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het inschrijfgeld bij fitness op een sportschool altijd rond de 75 euro ?

Belachelijk hoog lijkt mij ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Sport
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (12)

Dat vind ik inderdaad erg veel geld, mijn inschrijving kostte €25,-.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
als het alleen het inschrijfgeld is is het idd veel maar zit er niet 1 of 2 maanden entreegeld bij
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is inderdaad erg hoog. wellicht betaal je per maand niet erg veel en proberen ze het op die manier te compenseren.....
Ik zit bij yourhealth en betaalde 15 euro aan inschrijfkosten en maandelijks 16 euro (i.c.m. 1 jarig abbonement.)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voor mij was dat tegen de 60 euro, inclusief 2 maanden toegang. Maar misschien ga jij naar een zeer exclusieve sportschool met zeer veel facaliteiten ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Omdat ze vermoedelijk zelf ook wel weten dat je veel mensen na een aanvankelijk enthousiaste start al snel niet meer terugziet. Daarom smeren ze je als het even kan ook altijd een jaarabonnement aan, omdat het risico zo groot is dat je anders na een paar maanden weer stopt (met betalen). Je moet het ijzer smeden als het heet is.

Helaas weet ik dit uit eigen ervaring. Heb er ooit een vreselijke aanvaring mee gehad met en sportschool, waar ik mijn geld niet terugkreeg omdat ik na vier weken onverwacht naar de andere kant van het land ging verhuizen, terwijl eigenlijk mijn proefmaand nog niet eens om was. Maarja, het formuliertje was ingevuld. Had ik hoger moeten spelen natuurlijk, maar ik heb me laten overbluffen. 't Is lang geleden. En toen is me dat ook gewoon letterlijk gezegd. Zoals ik dit stuk begonnen ben dus. Dat is overigens de allerlaatste keer in mijn leven geweest dat ik in een sportschool ben geweest. Doe mij maar een fiets.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is idd erg duur.. Ik betaal 35 euro
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik mijn vorige sportschool was het 10 euro inschrijfgeld, en 10 euro borg voor je pasje. Ik ga nou naar een sportschool waar ik alleen maar een lidmaatschap van 25 per maand hoef te betalen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je bent naar mij mening dus behoorlijk duur uit.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is ook erg hoog. Bij mij was dat ongeveer € 20 - € 25. Misschien dat het aan de sportschool ligt. Het kan ook komen door de locatie in Nederland, net als met de prijzen van huizen, die in de Randstad veel duurder zijn dan in bijvoorbeeld Groningen of Friesland.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat verschilt, mijn oude sportschool rekende 25 Euro, de sportschool van een vriendin zit op 35 en het Achmea Health Center waar ik nu al een jaar of 4 zit schijnt tegenwoordig 119 Euro te rekenen (toen ik daar kwam hadden ze een aanbieding van 45 Euro inschrijfgeld)...
Is niet echt een vaste prijs dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zeker idioot hoog. Ik heb zelf 20 euro betaalt. En je hebt hier nog een waar je 36 euro moest betaalen. Krijg je een sportbroekje van goud erbij of zo.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is inderdaad erg hoog. Ik heb zelf €20,00 betaald
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inschrijvingsgeld is bij ons ook €75-
Bij ons zijn er soms actie's en zit het inschrijvingsgeld erin en enkele maanden fitness.
Inschrijvingsgeld betaal je maar 1 x dus als je dan je abonement verlengd dan is het enkel nog lidgeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding