Wie weet waar je goedkoop een elektrische ballon opblazer kan huren of kopen?

Mijn neefje wordt 1 jaar en dat willen we groots vieren met alles erop en eraan:-) Ik wil graag zo'n grote heg maken van allemaal ballonen. Ik zag bij de macdonalds dat ze van die elektrische ballon opblazers (weet niet hoe zo'n ding heet) hadden. Lijkt mij een stuk makkelijker dan opblazen of met zo'n handpompje.. Tips zijn welkom!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat bedoelde ik! Alleen jammer dat het een duur apparaatje is:-(

Andere antwoorden (1)

Koop een compressor bij de bouwmarkt! Voor balonnen, maar zeker ook een 'diepte-investering' voor fiets-, brommer-, scooter-, autobanden als 't feest allang voorbij is....