Je uithoudingsvermogen (cardio; conditie), je kuitspieren en enkele armspieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
touwtjespringen is goed voor je conditie, en voor je beenspieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
om conditie op te bouwen, en gewicht te verliezen.
ik spreek uit ervaring.
fijn is ook wel dat je het bijna overal kan doen, en niet naar de sportschool hoeft.
dat maakt het makkelijker het vaak te doen.
12 jaar geleden
Plezier, vetverbranding, cardio, been en armspieren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met name boxers doen dat om hun conditie naar een hoger pijl te brengen. Goed voor de coordinatie van de enkelgewrichten
FRank