Weet iemand een film over twee tieners die verliefd worden?

Ik hou heeeeeeeel erg van films en vooral degene waar twee pubers/tieners op elkaar verliefd worden. Helaas weet ik geen films die daarop lijken.. Weet iemand iets?

Weet jij het antwoord?

/2500

17 again Lover or loser Timbooktoe

een paar klassiekers tristan en isolde en natuurlijk romeo en julia

lost and delirious zijn wel 2 meiden. Maar een aangrijpende films

The Blue Lagoon

Timboektoe, Hoe overleef ik mezelf, Lover of Loser, Afblijven, Streetdance

10 Things I Hate About You Juno Never been kissed Nick And Norah's Infinite Playlist She's All That She's The Man

fucking amal

The notebook is een van de meest romantische films die ik ooit gezien heb.. Absolute aanrader!

Bronnen:
www.moviemeter.nl kan je heel goed ideeën...

The note book Alle delen van Twilight A cinderella story Another cinderella story Save the last dance The prince and me Alles is liefde PS. i love you Hitch He's just not that into you It's a boy girl thing

Shrek 2 is echt romantisch!

The last song bijvoorbeeld, je kan het beste op google kijken en dan 'tienerfilms' in tikken dan krijg je denk ik de beste resultaten, The last song is wel echt een hele mooie film vind ik. Vooral op het einde ik zou wel je zakdoek bij de hand houden ;)

Grease Can't buy me love Pretty in pink Peggy Sue got married

Een kleine selectie uit een vrijwel oneindige lijst in geen specifieke volgorde: Grease Dirty Dancing De American Pie films 10 Things I Hate About You Westside Story Romeo and Juliet Titanic Camp Rock 17 Again 13 Going on 30 The Blue Lagoon She’s All That De Twilight films The Karate Kid American Virgin Road Trip Starwars Episode II Highschool Musical Bring it On Clueless The Notebook Stardust Dear John Enchanted The Little Mermaid Cinderella Beauty and the Beast Tarzan Pocahontas Nick and Norah's Infinite Playlist She's the Man Mean Girls De Pirates of the Caribbean films Pride & Prejudice De 'The Princess Diaries' films Ella Enchanted

1. timboektoe 2. shrek 2 3. lover of the loezer (ik weet niet of ik het goed heb gespeld,)

hoe overleef ik mezelf? is een leuke film 2 tieners van 15 die op elkaar verliefd worden en er komen alemaal nare dingen in

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100