Hoe wordt je bruin (dmv zonnen)?

Is het eind resultaat ook echt het eindresultaat? Of wordt je na het zonnen ook nog wat bruiner in de uren erna? Door een of ander proces of wat dan ook in je lichaam.
Dus wanneer je 20 min onder de zonnebank hebt gelegen. Ben je dan op zijn bruinst? Of wordt je nog donkerder na een paar uur?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Sport
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je word inderdaad bruin van zonnen tenzij je schaduw langer is dan jijzelf

Het beste antwoord

Het duur acht uur nadat je onder de zonnebank vandaan bent eer het pigment zijn maximale bruining heeft ontwikkeld.

Toegevoegd na 1 minuut:
Hetzelfde geldt natuurlijk voor zonnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gewoon in de zon gaan zitten ;)