Hou oud moet je zijn om een sixpack te krijgen?

Ik zit te trainen voor een sixpack alleen ik weet niet eens of dat wel goed voor mij is of dat ik hem wel kan krijgen (ik ben 14)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
9.5K

Antwoorden (4)

Dat verschilt.
Voor zover ik weet is het zo, dat zodra je in de puberteit komt, je sneller spieren ontwikkeld dan daarvoor.
Dus dat verschilt echt per jongen.
En het is ook nog zo dat de een sneller een sixpack krijgt dan de ander. Het is dus puur uitproberen!

Kijk trouwens wel uit dat je niet té fanatiek gaat trainen, dit kan lichamelijke gevolgen hebben.

Succes! :)
Gr. elinelouiselois
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat zouden die klachten kunnen zijn?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou, als het nog niet zo ernstig is, hele erge spierpijn ;)
maar het ligt vooral aan de warming up en de cooling down, zodat je spieren goed opwarmen en afkoelen.
Anders overbelast je je spieren nog!
Je kunt trouwens ook naar een sportschool gaan en daar om begeleiding vragen :)
Dat kan altijd mischien wordt het wel wat moeilijker voor jou omdat je spieren nog aan get ontwikkelen zijn maar anders duurt het maar 1 maand dat je een sixpack krijgt
Dus ik zeg trainen je moet er echt voor openstaan!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben veertien jaar, en ik heb een 6-pack. Het kan dus wel degelijk. Ik doe wel 4x per week aan vechtsport. Thaiboksen en MMA zijn twee erg intensieve sporten, en er word ook aandacht besteed aan het trainen van de buik.

In een eerdere vraag heb ik uitgelegd hoe je een 6-pack kunt kweken:

Ik heb de formule: Abs+vet+water

Dat houd in:

De abs trainen, je vetpercentage omlaag brengen, veel water drinken.

Als jij mijn schema volgt merk je binnen een maand al verschil. Of je daadwerkelijk al een 6-pack krijgt hangt af van je buik. Met alleen sit ups ga je het niet halen. Doe mijn schema en je zult snel resultaat zien:

1. Doe sochtends en savonds deze workout:
http://www.youtube.com/watch?v=vkKCVCZe474

2. Ga minimaal om de 3 dagen intensief bewegen. Dus paar keer op en neer in een flat, of een uurtje scheuren op je fiets. Wat jij wilt, zolang het maar intensief is.

3. Water is heel belangrijk. Hierdoor ga je echt die vierkantjes op je buik krijgen. Drink minimaal 1,5liter per dag.

Komt helemaal goed, succes met je buik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegenwoordig 18 jaar want bij AH mag je dan pas een 6pack bier meenemen. :-)
Een 6 pack is wel mooi maar waarvoor? Een sixpack in jouw hart is veel waardevoller.