Hoe krijg ik voor de zomer een sixpack door thuis te trainen?

Ik wil dus een sixpack voor de zomer, hoe pak ik dit aan? Ik doe al aan fitness, maar wil extra trainen thuis

Toegevoegd na 25 minuten:
Ik weet dat je moet trainen en een laag vet percentage moet hebben (ik heb 10%) maar ik wil graag een soort trainingschema van jullie hebben, dus een aantal sets oefeningen die ik moet volgens

PS: op je bed is toch niet goed, want als je naar boven gaat, gaat je kont naar beneden :P

Toegevoegd na 30 minuten:
Oh Ja, je ziet al een beetje mijn 2 bovenste blokjes, (klein beetje) maar wat is de beste manier voor je 2 onderste? of 1 onderste ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Mocht je over een Ipod/Iphone/Ipad beschikken is het een aanrader de app "100 pushups" te kopen voor 0,79cent. Hiermee krijg je een super goed trainingsschema en uitleg over de juiste manier van opdrukken. Al met al is het een goede investering in een 'coach' Train ze!

Buikspieren trainen kan natuurlijk zoals hierboven al werd beschreven maar wil je resultaat zien dan zul je je vet percentage naar 7-8% moeten krijgen (Misschien heb je dat al, maar dat is iig wat je moet hebben wil je ze kunnen zien )

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100