Mag je met een rubberbootje op de Amsterdamse grachten varen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
2.5K

Het beste antwoord

Je mag er ook waterfietsen.
Dus met een rubberboot zal ook wel mogen:

Als je de grachten op eigen gelegenheid wilt verkennen en je hebt geen eigen boot, dan zijn er twee mogelijkheden. De eerste is werken voor je voortbeweging op een waterfiets. Canal Company heeft er 200 klaarstaan op 5 locaties. Sinds kort zijn ook elektrisch voortbewogen sloepen te huur.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Denk het niet... Het is nu wereld erfgoed. Maar miss met vergunning