Is Nemo in Amsterdam alleen bedoeld voor kinderen, of is het ook leuk voor volwassenen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
10.8K

Het beste antwoord

Als je een beetje technische belangstelling hebt is het JUIST leuk voor volwassenen.

Ik vond zelf (maar de kids vonden het OK) dat veel zaken toch wel hoog gegrepen zijn voor kinderen, veel en gedetailleerde uitleg, mijn jongste zoon had (net 7) meer belangstelling voor knopjes waarop kon worden gedrukt.

Je kunt ook echt niet alles in 1x goed zien dus het kan wijs zijn, voordat je begint rond te rennen, de plattegrond te bestureren zodat je kunt beginnen met de voor jullie meest interessante etage
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Het is zeker ook leuk voor volwassenen. Ik ben er nu al een paar keer geweest met mijn kinderen en heb er nog steeds lol, maar steek er ook elke keer weer wat van op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je geïnteresseerd bent in hoe dingen werken en nieuwsgierig bent, is Nemo ook voor jou als volwassene leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, maar ook leuk om eigen of andermans kinderen of kleinkinderen mee te nemen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er zeker een vol dagdeel doorbrengen. Het is erg leuk opgezet met veel afwisseling. Leuk om de kids er enthousiast bezig te zijn en ook leuk om zelf mee te doen met een aantal dingen. Heb er echt grappig foto's gemaakt (in die zeepbel, bijvoorbeeld)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is ook leuk voor volwassenen want ze hebben allemaal grappige dingen, je kan heerlijk buiten zitten, en het is echt aan te raden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je er met je kinderen samen heengaat is het wel leuk. Maar alleen met een groep volwassenen ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is ook leuk voor volwassenen. Ik was er een keer met mijn kinderen. Het was wel grappig om er een keertje heen te gaan. Maar een tweede keer is niet leuk meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nemo is voor jong en oud, net als Artis en de Hortus-
Botanicus. Dagje Amsterdam? Combineer ze alledrie.