waar kan mijn zoon van 10 op zijn eigen quad rijden? moet ik ook een bos/duingebied voor hem kopen?

een lichte quad, vast geen goedkeuring..
hij wil er graag een voor zijn verjaardag
omgeving Zoetermeer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
4.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je koopt toch geen bos- of duingebied voor een kind van 10 jaar om quad te rijden!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef hem liever een crossfiets, veel gezonder. Krijgt hij beenspieren van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hallo lieve mensen.. ik bedoelde het als grap omdat dan de droom een beetje in duigen lijkt te gaan vallen! Ik woon drie hoog (achter) , Niels zit al op fietscross (erg leuk trouwens) en we zijn op zoek naar mogelijkheden..
zondag
13 jaar geleden
Wat dacht je van een stekkie in Saoedi Arabië? Kan hij net zoveel crossen als hij wil.

Het beste antwoord

De quad die niet is goedgekeurd voor gebruik op de openbare weg. Deze quad mag alleen op niet voor het openbaar verkeer openstaand eigen terrein rijden. Er zijn geen leeftijdsbeperkingen. Voorbeeld is een kinderquad.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank voor je uitsluitingen, nu nog op zoek naar een terrein waar het wel mag! Voor tips of uitnodigingen van landeigenaren in de omgeving zoetermeer houd ik mij aanbevolen ;-)

Andere antwoorden (1)

hallo,

indien de quad niet goedgekeurd is voor de openbare weg, dan mag je deze alleen gebruiken op eigen terrein of je zou aan iemand met een groot stuk land kunnen vragen of u zoon dat af en toe gebruik van mag maken, veder is er nog de mogelijkheid om een stuk grond te huren of te kopen. ik hoop hierbij antwoord op u vraag te geven.