WAT kan je in de stad doen met je beste vriendin als je maar 1euro op zak hebt? Jongens spotten dat hadden we al hhahaha XD

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
1.8K

Antwoorden (12)

Een baandje zoeken zodat je de volgende keer wel geld hebt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ontbijtje bij de hema.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
....Je kunt natuurlijk ook meisjes spotten..! Maar goed, volgende tip: Ga naar de kringloopwinkel en koop er iets voor dat je denkt eenvoudig en voor meer geld rap door te verkopen. Verkoop je product op straat en maak er een spel van. Kijk hoeveel jullie er uiteindelijk aan overhouden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een zwerver gelukkig maken met die ene euro aangezien je er zelf toch niet veel mee kan.

Toegevoegd na 5 minuten:
En maak gelijk een vriendelijk praatje met hem/haar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt beter een tas koffie voor die zwerver kopen dan cash in het handje. Voor je het weet wordt er weer een blik bier mee gekocht!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Weet je wat ik wonderlijk vindt? Dat niemand het raar vindt als ik na een zware dag in een comfortabel verwarmd kantoor op mijn gat zitten een biertje pak, maar ik de dakloze die de hele dag in de kou van plek naar plek wordt gejaagd zijn blikje euroshopper zou moeten misgunnen.
Bij de parfumeriezaken gratis proefmonstertjes halen.
Vaak kun je er ook gratis proefmake-up laten opbrengen. Lekker tutten dus.

Bij kledingzaken de meest foute kleding passen en dan gekke foto's maken.

Met een pen en papier in alle winkels opschrijven wat je graag wil hebben en er voor gaan sparen.

Op een bankje gaan zitten en mensen kijken..altijd lachen!

Veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je gaat naar euroland en zoekt het beste en mooiste wat je kunt vinden voor een euro.

Vervolgens pak je het in, en bied dit op straat aan als mysterie present! En je hangt er een prijskaartje aan van 2 euro! Zo pak je steeds 100% winst en is het 5 x gelukt dan kun je samen naar de snackbar!

Ben je dan ook wel aan toe na een middag leuren!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geef je euro aan een goede straatmuzikant
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ga voor de Euroknallers bij McDonald's
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
McMurder zou je bedoelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, ik bedoel McDonald's
neem een gitaar of ander muziekstuk mee en ga staan zingen met een doos voor je neus, dan kun je van die ene euro er misschien wel 10 maken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom doe je doos voor je neus? Af en toe een zakdoek pakken is toch veel eenvoudiger? Zo doen wij dat in Limburg tenminste. Grappige gebruiken, daar in Holland.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
...Bovendien ontstaat er door die doos een nasaal effect in de zang.... Apart.
een hapje eten bij v en d
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Letterlijk een hapje..
Naar "Action" gaan, daar kan je best veel spulletjes kopen voor 1 euro. (Pennen, schriften..)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je allebij een euro zou hebben gewoon een wedstrijdje doen wie er het meeste van kan kopen! of anders allebij 50 cent.. bij de kringloop of action zijn zat goedkope dingentjes.