hoe krijg ik pokeren op mijn blackberry?

Ik wil graag pokeren op mijn telefoon, en ik wil best betalen maar ik wil niet gelijk ergens aan vast zijn, wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport

Antwoorden (1)

Ik vraag me af of er uberhaupt een fatsoenlijke poker-app voor de blackberry bestaat, want PokerStars bijvoorbeeld geeft aan dat de communicatie van onvoldoende veiligheidsniveau is om draadloos mobiel pokeren toe te staan op hun netwerk. ('t Gaat dan soms ook om veel geld.)
Om de één of andere reden vinden ze een standaard WindowsXP bak wel voldoende veilig en veiliger dan een smartphone, want daar (XP) draait hun software wel gewoon op - terwijl XP een ronduit vreselijke reputatie heeft op veiligheidsgebied (voor de 'insiders' dan).
Op zich is ook daar wel wat voor te zeggen, want draadloos internetten heeft een bijkans nog slechtere veiligheidsreputatie.

Maar mogelijk zijn er wel geld-loze varianten te vinden in de applicatie-frontend, waarbij de security geen rol speelt.