Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kom je omhoog na een bungee jump?

Ik vraag me al een tijdje af hoe je weer omhoog gaat nadat je hebt gesprongen. Want op den duur hangt het touw toch stil, en dan moet je weer omhoog...

Toegevoegd na 3 minuten:
Ik bedoel weer terug op het plateau waar je van afspringt ;)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
7.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Of ze verlengen langzaam het elastiek wat zodat je nog wat verder naar beneden gaat waar je dan losgekoppeld wordt, of je ze trekken het elastiek boven aan zodat je naar boven gaat en daar wordt losgekoppeld (bijv als je het doet boven water).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dat touw waarmee je springt, is gemaakt van elastiek. Dat elastiek veert je weer terug omhoog.

Toegevoegd na 9 minuten:
Wanneer dat elastiek ook stilhangt, word je weer omhoog getakeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de elastiek is uitgewerkt ga je meestal naar beneden en niet omhoog.
Elastiek hang meestal aan een takel of aan een ander touw wat afgerold kan worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je springt naar beneden en als het elastiek helemaal uitgeveerd is, laat men je voorzichtig richting grond zakken.
Als je weer terug naar dat plateau wilt, dan zul je opnieuw naar boven moeten gaan zoals je daar die eerste keer ook gekomen bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding