Wat is bij T.P. de winkans van een 7-10 in de 9e tegenovereen 6-7-10, als speler 1 dezelfde hc heeft als 2, maar een hogere O.R.?

Toegevoegd na 4 uur:
Sorry voor de onduidelijkheid die mijn vraag blijkbaar oproept.

Het gaat hier om bowlen en mijn vraag is dus hoe de winkans ligt bij een 7-10 split in de 9e frame t.o.v. de 6-7-10 split bij de tegenstander bij gelijke handicap, maar dat speler 1 een hogere overall ranking heeft.
Hoop dat het nu duidelijk is.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Sport
Kimath
13 jaar geleden
al die afkortingen, ik snap de vraag niet :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb de vraag toegelicht, hopelijk is het nu duidelijk,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het lijkt erop alsof je de enige bowlingexpert bent hier.

Antwoorden (1)

Misschien eens uitproberen via een animatie programma, als die tenminste bestaat.

Toegevoegd na 2 minuten:
6-7-10 lijkt volgens mij het beste resultaat te geven.