Waarom zitten in de Kuip soms niet alle vakken vol terwijl de kaarten wel zijn uitverkocht?

Bijvoorbeeld tegen fc luzern zag je de hele Willem van Hanegem tribune leeg. Het is toch een belangrijke wedstrijd?

2 jaar geleden
in: Voetbal
2.4K

Antwoorden (1)

Vanwege corona zijn maatregelen genomen om de kans op besmettingen te verkleinen. Daarom zij er minder kaarten beschikbaar.
De Willem van Hanegem Tribune bleef daarom gesloten en dit gold ook voor de tweede ringen van de Olympia-, Gerard Meijer- en Maastribune.
SimonV