Op zondag 8 augustus wordt het seizoen officieel afgetrapt met de 25e editie van de strijd om de Johan Cruijff Schaal. Op vrijdag 6 augustus is al de eerste speelronde in de Keuken Kampioen Divisie. De Eredivisie start vervolgens in het weekend van 14 en 15 augustus.
2 jaar geleden
tinus1969
2 jaar geleden
Dat was niet zo moeilijk :-)
Mikaapje
2 jaar geleden
Maar echt het seizoen niet alleen de eredivisie maar dat Feyenoord ook echt Arne slot als trainer heeft officieel.
tinus1969
2 jaar geleden
'dat Feyenoord ook echt Arne slot als trainer heeft officieel.'
Dat heeft niets te maken met seizoenen; een arbeidscontract kan elk moment beginnen.