Een berekening van de premies leert ons dat de overwinnaar van de Champions League competitie meer dan 30 miljoen euro in de clubkas kan steken. Dat zijn alleen nog maar de vaste premies die worden uitgedeeld. Publicitaire opbrengsten zijn hier nog niet meegerekend.
5 jaar geleden
LeonardN
4 jaar geleden
-dat zijn oude cijfers (2010-2011)
Het hangt af of je direct ben geplaatst of je je nog moet kwalificeren. Ajax moest zich bijvoorbeeld kwalificeren om in de Champions League te komen, maar bijvoorbeeld FC Barcelona moest dit niet. In de bron zie je een nuttig filmpje van NOS over hoeveel Ajax verdient als ze de Champions League winnen.