Waarom juicht Memphis Depay met zijn vingers in de oren als hij heeft gescoord?

Hij juicht altijd zo en ik vroeg het mij af wat het betekend.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Voetbal
12K

Antwoorden (4)

Hij geeft naar eigen zeggen hiermee aan dat hij zich voor alles afsluit. Hij laat zich niet beinvloeden door wat anderen zeggen.
AlphaLimaSierra
5 jaar geleden
Volgens de Volkskrant van 15 oktober 2018 stopt Memphis Depay sinds ruim een jaar zijn vingers in zijn oren. Daarna gaan vingers en hoofd naar boven.
Het artikel vervolgt: Pas afgelopen zomer vertelde hij dat het te maken heeft met zijn bekering tot het christelijke geloof. 'Het is mijn manier om God te bedanken en te laten zien dat ik blind en doof ben voor de wereld, voor de mening van mensen. Ik weet dat ik goed doe als ik de Bijbel lees en bid. Het heeft een diepe, krachtige betekenis voor mij. Dat weten veel mensen niet. Ze vinden het misschien een beetje raar. Voor mij is het de manier om mijn leven te leven. Op deze manier vier ik het leven.'
5 jaar geleden
Ritsuka
5 jaar geleden
"te laten zien dat ik blind en doof ben voor de wereld". Beetje vreemde manier om door het leven te gaan, dan sta je nergens voor open.
SentWierda
5 jaar geleden
@Ritsuka: die gedachte kwam ook bij mij op...
Het begon op het en 2014 tegen Australië.
Hij scoorde de 3-2. Hij ging op zijn knieën zitten der zijn vingers in zijn oren en dam omhoog. Dat deed hij met de gedachte of zijn overlede opa hem vanaf de hemel hem kon zien.
Info komt van heart of a lion
Autobiografie van mephis
Plaatje bij antwoord
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Dit doet hij voor zijn moeder die hij verloren heeft. Even rust, even denkend aan zijn moeder.