Hoeveel keer heeft Nederland tegen Duitsland gespeeld en daarbij gewonnen (voetbal)?

Wat is de 'totaalstand' nu eigenlijk?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Voetbal
2.2K

Antwoorden (1)

Nederland heeft 37 maal tegen Duitsland gespeeld, 28 wedstrijden op vriendschappelijke basis, de rest op EK en WK.

Nederland heeft 10 maal gewonnen van Duitsland, 14 keer was er een gelijkspel en 13 maal wonnen de Duitsers.
In die 37 ontmoetingen scoorde Oranje 63 maal, de Duitsers vonden 72 maal het netje

Dus :

Nederland 37-10-14-13 44 63 - 72
Duitsland 37-13-14-10 53 72 - 63

Mooier kan ik het niet voor je maken.

Oh ja bronvermelding :

http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_voetbalinterlands_Nederland_-_Duitsland
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je geeft weinig antwoorden,maar alsje het doet,doe je het perfect plus
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kijk Barça, das nou juist de bedoeling, antwoorden op de vragen die je een beetje liggen qua ervaring, interesse en soms beroepsmatig. Dank je voor je compliment.