Hoe houdt ik mijn scheenbeschermer op zijn plaats ?

Hallo,
Ik ben rechtsachter en die moeten aardig wat slidings doen.
Ik heb deze week nieuwe scheenbeschermers gekocht en heb eens gekozen voor de scheenbeschermers die in een kous zitten. (zie afbeelding)
Maar mijn probleem is, na dat ik een sliding heb gedaan, zit hij helemaal verdraaid of ligt hij zelfs uit mijn voetbalkousen.
Dus mijn vraag is of jullie misschien weten hoe ik heb op zijn plaats kan blijven houden tijdens mijn slidings.
Mijn trainer zegt liefst geen tape.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Voetbal
2.3K
ronron1212
8 jaar geleden
zitten de kousen niet strak genoeg dus
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
jawel hoor, ze zitten mooi strak rond mijn kuiten. Als ik loop verschuiven ze niet, wel bij een sliding.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beter deze kopen met klittenband aan bovenzijde: http://www.voetbalshop.nl/nike-park-shield-27470.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Neen want vroeger droeg ik deze en ze zitten niet echt gemakkelijk. Met deze die ik nu heb gekocht is het veel comfortabeler voetballen.

Antwoorden (1)

Bandage tape gebruiken. Plak het op je beschermer om het oppervlak ruwer te maken. Dan blijven ze beter zitten.