Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe houdt ik mijn scheenbeschermer op zijn plaats ?

Hallo,
Ik ben rechtsachter en die moeten aardig wat slidings doen.
Ik heb deze week nieuwe scheenbeschermers gekocht en heb eens gekozen voor de scheenbeschermers die in een kous zitten. (zie afbeelding)
Maar mijn probleem is, na dat ik een sliding heb gedaan, zit hij helemaal verdraaid of ligt hij zelfs uit mijn voetbalkousen.
Dus mijn vraag is of jullie misschien weten hoe ik heb op zijn plaats kan blijven houden tijdens mijn slidings.
Mijn trainer zegt liefst geen tape.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Voetbal
2.3K
ronron1212
8 jaar geleden
zitten de kousen niet strak genoeg dus
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
jawel hoor, ze zitten mooi strak rond mijn kuiten. Als ik loop verschuiven ze niet, wel bij een sliding.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beter deze kopen met klittenband aan bovenzijde: http://www.voetbalshop.nl/nike-park-shield-27470.html
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Neen want vroeger droeg ik deze en ze zitten niet echt gemakkelijk. Met deze die ik nu heb gekocht is het veel comfortabeler voetballen.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bandage tape gebruiken. Plak het op je beschermer om het oppervlak ruwer te maken. Dan blijven ze beter zitten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding