Hoe kan ik dinsdag 24 februari de match Juventus - Dortmund volgen ?

Ik heb al naar het programma van verschillende Italiaanse en sport zenders gekeken maar nergens vind ik de wedstrijd terug. Is er een zender die de match wel uitzendt ? Of is er een andere manier om deze wedstrijd te volgen ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Voetbal
1.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Google op bewuste dag: Juventus Dortmund live online
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Foxsports 2 en foxsports 4 zijn de internationale zenders van foxsports

Antwoorden (3)

Hier 2 links voor websites met gratis voetbalstreams. http://www.ikkijkonline.nl/ en http://wtflive.tv/stream3.html.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kan kijken op sport1 tv als je dat hebt, anders kan je ook waarschijnlijk op Nederland 3 (NPO 3 ) kijken.
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
NPO 3 zal waarschijnlijk niet lukken, op die dag is er ook een match van Barcelona.
Nuur
9 jaar geleden
Heb je geen sport 1 tv ?
Er zijn diverse streams op internet, Wiziwig.tv, sportlemon en een NL se applicatie die heet PCstreams dat is klikken en kijken.