Omdat hij geschorst is.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dit nav het voorval met Enoh in de topper met de club uit Duivendrecht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Omdat de trainer daar een reden voor heeft
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afellay is geschorst. De opstelling vindt je bij de link.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt niet aan de trainer maar aan hem zelf. Door de opgelopen gele kaarten die hij heeft, mag hij vandaag(gisteren dus) niet meedoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afellay is geschort, voor 4 wedstrijden wegens een elleboogstoot tegen Enoh, in de wedstrijd ajax-psv (4-1).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij is uit vorm volgens de trainer
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hij is geschort voor de schandalige elleboog die hij gaf aan Enoh van Ajax