Wat is het ruigste vak in het feyenoord stadion?

Hey,
Ik wil graag volgend jaar een seizoenskaart van Feyenoord en ik houd ervan om lekker te keer te gaan voor je club, maar wat is precies het ruigste vak in De Kuip (Stadion van Feyenoord)?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
7.3K

Antwoorden (2)

Ik dacht dat dat vak QQ moet zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mijn broer vak S(hij is zelf Feyenoord supporter,zit in vak Q,dat is vlak achter het doel)

Als je kijkt op wikipedia daar staat bij SCF-Hooligans dat in vak S de meest fanatieke supporters zitten.
Voor jou is vak X ook een aanrader,de harde kern van vak S kan je niet zomaar tussen gaan zitten.