Waar kan ik speciaal voor op maat gemaakte keepershandschoenen krijgen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helemaal speciaal voor jou op maat bedoel je? Dus dat iemand jouw vingers gaat opmeten en speciaal voor jou een model maakt?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja. Zeg maar wat profkeepers krijgen. Speciaal op maat gemaakt. Naar aanleiding van metingen van je hand etc.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet je zeker dat die ze op maat krijgen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja duizend procent.

Antwoorden (1)

Via http://keepershandschoenen-shop.nl/ zijn keepershandschoenen op maat verkrijgbaar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij wil ze speciaal op maat gemaakt, volgens mij kan dat daar niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Inderdaad, kan niet daar. Ik wil echt speciaal voor mijn persoonlijke hand. Mijn individuele handmaat........ i.p.v 9,5 wil ik de precieze: 9,8 bijvoorbeeld. Maar die hebben ze nergens....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wellicht hebben zij wel de kennis en contacten om jou te helpen. Je zou altijd eens kunnen mailen of bellen naar ze, anders wordt het erg moeilijk iets te vinden. Of je neemt contact op met een professionele keeper ;)