Hij zou eerst wel meedoen, maar hij moest gisteren als hoofdtrainer aanwezig zijn bij de eerste oefenwedstrijd van sc Heerenveen (bij Gaasterlan-Sleat), en kon daarom niet meedoen. Om soortgelijke redenen ontbraken bijvoorbeeld ook Frank de Boer en Dennis Bergkamp.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
omdat van basten ook eerder gestopt is met voetballen door een langdurige en terug komende blessure