Zit je in De Kuip in vak N droog?

Als je in vak N gaat zitten in De Kuip in Rotterdam. Zit je dan droog als het gaat regenen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Voetbal
34.9K

Het beste antwoord

Alleen de vakken X, Y, W en Z, dus tegen het veld aan zijn niet overdekt.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=174561
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als het overdekt is, kan je misschien nog wel nat worden bij de verkeerde wind.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zit in een stadion dus je hebt niet zo heel veel last van de wind maar ja het zou kunnen.