Waar kan ik (voor een normale prijs) tickets kopen voor de Champions League finale?

Ik kan wel site's vinden waar ze te koop zijn maar daar zijn ze meer dan €1000. Maar dat vind ik geen normale prijs. Dus waar zijn ze te koop voor een normale prijs.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
2K

Antwoorden (2)

Bij derden, de verkoop is gestopt en nu kan je alleen nog via derden die kaarten kopen. En zoals algemeen bekend, kunnen die woekerprijzen vragen voor die kaartjes. Helaas, je bent te laat voor kaartjes voor een redelijke prijs.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ben je net te laat. De voorverkoop liep van feb tot 15 maart via UEFA website. Je had je dan moeten aanmelden en dan had je meegedaan in de loting.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat had ik gedaan, maar helaas ben ik niet uitgekozen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
balen, dan wordt het thuis voor de buis of diep in de buidel tasten :(
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja helaas wel.