Kan ik mijn toegangsticket laten afscannen vanaf mijn smartphone?

Ik ga zo naar de wedstrijd van ajax maar dom dat ik ben heb ik mijn ticket vergeten af te drukken. Hij staat dus wel op mijn smartphone maar is dit gewoon mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
4.4K

Antwoorden (4)

Nee, want de scanner kan het niet aflezen van een scherm. Waarschijnlijk is het scherm ook niet groot genoeg ervoor.
Het enige wat misschien kan helpen is om het even aan een steward/beveiliger te vragen. Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat het wel moet kunnen lukken - QR-codes worden ook herkend vanaf een smartphone. Als je de barcode groot genoeg kan maken lijkt mij dat hij wel herkend wordt door de scanner, maar zeker weet ik het niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Technisch gezien is het gewoon mogelijk, maar of ze het ook willen accepteren is een tweede.

In Amerika doen ze dit wel.
Apple heeft hier zelfs een App voor gemaakt, maar in Nederland wordt dit nog niet echt gebruikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt mij van niet want wie zegt dat je niet stiekum iemand anders maitje hebt doorgestuurd ? naar je eigen account ?
Als het gewoon een goeie is dan zul je onderweg toch even iemand moeten vinden die het kan uitprinten
bibliotheek ? misschien internet cafe ?
stap je uit op centraal station ?

zie link
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Slecht argument, je kan ook iemand anders kaartje naar je mail adres sturen en dat printen.....