Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn toegangsticket laten afscannen vanaf mijn smartphone?

Ik ga zo naar de wedstrijd van ajax maar dom dat ik ben heb ik mijn ticket vergeten af te drukken. Hij staat dus wel op mijn smartphone maar is dit gewoon mogelijk?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
4.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Nee, want de scanner kan het niet aflezen van een scherm. Waarschijnlijk is het scherm ook niet groot genoeg ervoor.
Het enige wat misschien kan helpen is om het even aan een steward/beveiliger te vragen. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat het wel moet kunnen lukken - QR-codes worden ook herkend vanaf een smartphone. Als je de barcode groot genoeg kan maken lijkt mij dat hij wel herkend wordt door de scanner, maar zeker weet ik het niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Technisch gezien is het gewoon mogelijk, maar of ze het ook willen accepteren is een tweede.

In Amerika doen ze dit wel.
Apple heeft hier zelfs een App voor gemaakt, maar in Nederland wordt dit nog niet echt gebruikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt mij van niet want wie zegt dat je niet stiekum iemand anders maitje hebt doorgestuurd ? naar je eigen account ?
Als het gewoon een goeie is dan zul je onderweg toch even iemand moeten vinden die het kan uitprinten
bibliotheek ? misschien internet cafe ?
stap je uit op centraal station ?

zie link
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Slecht argument, je kan ook iemand anders kaartje naar je mail adres sturen en dat printen.....

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding