Iemand uit mijn team werd aan zijn hoofd geraakt. Maar de scheids floot niet. en liet doorgaan tot er een doelpunt viel! Wat kan de club ermee doen??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Het beste antwoord

Weinig, je kunt alsnog een protest indienen, maar er vanuitgaande dat het hier een amateur-wedstrijd betreft zullen er waarschijnlijk geen beelden als bewijs zijn die ertoe kunnen leiden dat de andere club in het strafbankje komt.

Wat betreft het tegendoelpunt in het algemeen en de einduitslag in het bijzonder: Die blijven staan, dus zullen niet verandert worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt.

Andere antwoorden (1)

De speler is geblesseerd geraakt tijdens het spel (bal tegen het hoofd?). Zeker in het amateurvoetbal is het afhankelijk van de scheidsrechter (en spelers) of het spel onderbroken wordt. De scheidsrechter kan fluiten en het spel stilleggen of de spelers kunnen de bal over de zijlijn spelen. Als ze dat niet doen gaat het spel gewoon door. Protest achteraf is zinloos.
Ik ga ervan uit dat de speler niet geblesseerd is geraakt door een vuistslag o.i.d.. In een extreem geval, de speler is ernstig gewond, dan had je meteen na afloop van de wedstrijd hier melding van moeten maken en eventueel zelfs aangifte doen.