Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is er een mogelijkheid voor een cafehouder om losse wedstrijden te kopen van eredivisievoetbal?

Het abonnement wat per maand betaald moet worden is veel te hoog. Het is niet terug te verdienen met omzet. UPC e.d. bieden de particulier voor een paar euro eredivisie aan dus de klant blijft toch al weg uit het cafe.De horeca krijgt hierdoor de zoveelste klap te verduren.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
797
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Volgens mij kan dat bij Sport1 maar ik weet niet zeker of dat ook Eredivisie is...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Via de site www.eredivisielive.nl kun je voor ongeveer €7,00,- een losse wedstrijd kopen je kan dit betalen via iDEAL
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan een losse wedstrijd kopen voor een paar euro op de site, en deze dan beamen op een groot scherm. Dit kan echter wel in strijd zijn met de wet, daarvoor moet je eens even goed kijken of dit inderdaad het geval is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank voor de genomen moeite daan21 en whatsthematter maar ik vrees dat het voor een cafe niet mogelijk is. Thuis, prive dus, kan je idd losse wedstrijden kopen maar het cafe moet maandelijks een bedrag betalen om 'openbaar' te kunnen kijken. Dragen daarmee auteursrechten af.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding