Ik zoek een betrouwbare site waar ik het hele uittenue van Arsenal goedkoop kan bestellen, Iemand suggesties?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal

Antwoorden (4)

Google is je beste vriend! Zie bron!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien kun je ook nog kijken op de site vergelijk.nl of beslist.nl voor de goedkoopste prijs. Veel Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn op internet vele sites die het Arsenal uit shirt verkopen, maar er zijn er echter weinig die het uittenue aanbieden.
Bij Soccerfanshop.nl vind je het uitshirt 2012-2013 voor
€ 62,95 of € 44,95, uit wedstrijdshort € 30,95, uit wedstrijd kouzen € 14,95
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een vriend van mij heeft een site en die verkoopt voetbalshirts voor een redelijke prijs.
Ik zie het uittenue er niet tussen staan maar misschien kun je bij contact aan hem vragen of hij die heeft.