Hoevaak mag er in 1 voetbalwedstrijd gewisseld worden?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
1.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Prandelli was niet al te slim bij Italië...

Antwoorden (4)

Er mag aan beide kanten 3 spelers worden gewisseld
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij een officiële wedstrijd 3x per team maar binnenkort wordt besloten of ze bij de landenwedstrijden naar de 4x gaan: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=157994
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helaas net iets te laat voor Italie.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
yep... Ook voor oekraine omdat ze verder gaan praten over de camera's op de doellijn...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja, daar had Engeland 2 jaar geleden ook wel belang bij :)
In een oefenwedstrijd wordt dit onderling afgesproken, maar in de voorbereiding op een seizoen speelt er vaak de 1e helft een elftal, en de andere helft een geheel ander elftal, maar dat zijn dan ook geen officiële wedstrijd. In een officiele wedstrijd mag namelijk 3 maal gewisseld worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3x per kant, zelfs als je drie keer gewisselt hebt en 1 iemand word gebleseerd, mag er niet nog een keer gewisseld worden