Worden kwalificatie wedstrijden voor het wk uitgezonden?

Die van Nederland dan!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Voetbal
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Weet je zeker dat je die wilt zien dan??
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha! Jaa ik kan altijd heel leuk lachen met vrienden tijden voetbal! Ik ben niet zo'n voetbalfan! Mijn conclusie ze spelen beter zonder oranje pakjes XD niet dat dit goed ging maar het begon met een voorsprong!

Antwoorden (3)

Ja hoor die worden allemaal gewoon uitgezonden op Tv.

Toegevoegd na 2 minuten:
Schema: http://www.meemetoranje.nl/wedstrijdprogramma/#.T95Gt8VGNAo
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat was altijd op SBS6, waarschijnlijk zullen ze ook voor het komend toernooi de rechten wel weer willen kopen hiervoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Alle wedstrijden van het Nederlands elftal worden uitgezonden, of het nu een oefenwedstrijd tegen Bayern betreft of een WK-finale.

Dat zal nu wel geen uitzondering zijn.

We mogen nu eerst twee jaar genieten van Hans Kraaij Junior met zijn vragen die hij tijdens het stellen zelf al beantwoord en hopenlijk mogen we daarna bij de NOS Oranje op het WK in Brazilie weer aanmoedigen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En zo is het.+1
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haha, mooi antwoord! +